2024.03.29. - Auguszta

Közös munka az hóis!

Ha a tanár magával viszi a dolgozatot az írás elötti órára ,akkor óra végén néhányan körbe álják a tanárt aki a,Ha az asztalon hagyja a puskát akkor álhetesek (akik gyorsan,olvashatóan irnak) odamennek és leírják a dolgozatot (a tanár nem lát semmit mivel teljesen körbe álják a nagyobb testû diákok)
b,Ha a kezében jól láthatóan tartja a puskát akkor a körbeállók közt levõ álhetesek apró papírlapokra írják(apró ceruzával(a tömegben észrevétlenül)
c,Ha a kezében rosszul láthatóan tartja akkor olyan kérdést kell feltenni amimiatt keresnie kell a cuccai között(az idõnként elõbukkanó dolgozatról minden álhetes a rá osztott kérdést írja le)
Ezek után mindenki átadja a papírokat a strébernek aki kitölti rendszerezi sokszorosítja a puskákat és mindenkinek(kivéve annak aki még a puskázáshoz is hülye)személyre szóló szövegû(de azonos tartalmú)és személyre szóló fajtájú ,betüméretû puskát készít(a stréber nem használja ezt a típusú puskát(kivéve ha nagyon jól lát vagy új módszert kell tesztelnie a tanári karon) vagy megtanulja az anyagot, vagy a mellette , elötte ülõét használja (mikor azok puskáznak figyeli a puskájukat)) .
Hátrányai:nem minden tanár tartja magánál a dolgozatot (ebben az esetben a dolgozatot elösször megíró osztályból néhányan leírják a kérdéseket amiket a másik osztályok strébereinek továbbítanak
Általánosba és gimiben beválik máshol nem hiszem
Jó tanács :Ha a strébert nem kedveli egy osztály akkor képes lerontani az osztály átlagát, viszont ha kedvelik a strébert akkor nagyon megtudja emelni az osztályos átlagot(ki gondolná, hogy egy szemüveges stréber több puskát, puskázási módszert ismer mint az egész iskola eggyütvéve).a jó stréber a köszpontilag kiadott dolgozatott(akár kitöltve) meg tudja szerezni egy másik iskola tanárától. Ja a stréber ha nem kedvelik néha megteszi ,hogy év végén minden puskáját ,módszerét átadja több példányban az egész tanári karnak(ha valaki belegondol ezzel az inteligensebbeket segíti is ).