2024.04.24. - György

Problémás ügyfél

A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával:
Egy Ansett járat kimaradt Sydney repülőterén mivel a légitársaság Boeing 767-es utasszállító gépe meghibásodott. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatokra áttenni a főszereplő hölgy előtt is hatalmas türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban lecsapta a jegyét a pultra és felcsattant:

- Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre és ajánlom hogy első osztályra adják!

A hölgy türelmesen válaszolt:

- Sajnálom uram! Boldogan segítek Önnek de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.

Az utast ez persze nem hatotta meg hangosan hogy mindenki hallja a sorban megkérdezte:

- Hölgyem tudja maga hogy én ki vagyok?!

A nő elmosolyodott majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt és beleszólt:

- Figyelem! - kezdte és a hangja visszhangzott a terminál egész területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk aki nem tudja kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában kérjük fáradjon a 14-es kapuhoz!

A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!!

A nő ezen sem ütközött meg hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram de ehhez is sorba kell állnia!